Jag lever för nästa dag!

Hej! Vaknar ungefär vid 8:00, sen så ser man att mamma fortfarande är HEMMA! :D Glaa' chey här! Sen så satt jag mig här och hoppades att han var inne, men nej.. (Sad face) litte mindre glaa' chey! men aja, hoppas att han loggar in ikväll! :D Han e nog den snällaste, roligaste och allt! Hahaha, han vet ju om det xD haha.. Hoppas att alla får en jätte bra dag! För det ska jag ha!
Just de får inte glömma dag 3 :)
Dag 3 - Vad är kärlek?
Det här är ju min åsikt så alla kan ju hänvisa till det först! Tack!
Kärlek för mig är väl att man ska vara ärliga mot varandra. Lita på varandra! Kärlek kan ju uppstå med, vänskap, djur, familj osv. Men just ordet kärlek det är för mig som om man är tillsammans om ni förstår vad jag menar :) Det var lite svårt men jag tror jag fick ut det mesta om kärlek. :) Har ni några synpunkter så kan ni ju kommentera så kan vi diskutera det :D

Pöss & Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0