Ibland så saknar jag dej något enormt!


Underbara häst!! <3

Rex... Underbara söta häst! Jag älskar dej! Hade vi haft mer tid hade jag/vi behållt dej älskling! Men när vi är hos dej så ser vi ju hur underbart du har det! Med alla barnen som tar hand om dej, det underbara landskapet, allt! Du har det så bra, men jag saknar dej ändå! Alla gånger jag ridit dej och vi alltid haft det så mysigt! Varje gång jag har kommit in till dej i hagen och vi myst och busat i hagen! När första snön kom och du sprang runt i hagen o gjorde glödje skutt! Samma hände när sommaren var här och du fick gå i "stora" hagen! Du blev så glad varje gång! Varje gång vi ropade på dej och du kom rusande och blev så glad att vi kom! När jag och mamma red på banan och jag hoppade med dej! Det finns så sjukt mycket om OSS! Varje gång jag tänker på allt vi gått igenom gråter jag varje gång! Jag saknar dej något otroligt gubben! Du är mitt allt och kommer alltid vara det oxå! Jag älskar dej Rex! Jag saknar dej så in i helvete! Kan inte säga det med ord! Det finns inte ett ord som kan beskriva dej! Jag måste beskriva dej med 10000 ord för att folk ska förstå! Du o jag Rex! Alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0