Lev gott! Du lever bara en gång!


Hej Hej!
Har varit lite dålig uppdatering.. Jag har en sån seg dator så har inte orkat starta den :P Men ska bättra mig!
Igår va de fotboll som sagt, det var sista gången på Onsdagar :) Nu kör vi på Måndagar o Tisdagar!
Snart sportlov! :D De bästa som finns! Ska sova länge! Tar nog med skoldatorn hem så jag kan blogga från den ist! Har lite roliga bilder på den! :)

Min gos Lina fyller ju år idag oxå! Puss gos! <3 älskar dej hoppas du fick en bra födelsedag!
Vi firade den på bästa sätt med att fika på Café Paus med Fannie! :))

Skriver nog mer imorgon! Ha en bra kväll!

Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig med syster! <3

2012-02-25 @ 14:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0