Läs värt? :)

Hej!!
En sak jag stör mig på och som irriterar mig väldigt mycket är så kallade "Facerape's".. (jag vet inte riktigt hur de stavas). När någon skriver t.ex på facebook någonting som du inte vill eller som e hemligt. De är sjukt irriterande och jobbigt! För om någon skriver så på skype, chatten, facebook osv... Det är inte så jävla kul om det är en person man gillar och så skriver en kompis det till honom/henne: Hej, jag gillar dej men kanske du vet.. Puss puss.. <33333333 osv.. Ni fattar vad jag menar :) Alla blir nog "utsatta" för det någongång iaf. Men det jag vill få fram är att varför ska nästan alla göra det? Varför inte bara logga ut när du går ifrån din dator/mobil?!
Men vissa tycker väl att det är kul.. Uppenbarligen...
Hoppas att någon läste iaf..
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0