Hemma efter en underbar dag!


Hej!
Sjukt rolig dag idag! ;) Dock när vi skulle gå ner till bassängerna trilla jag i trappen och slog i HELA benet :( men de e sånt som händer! Men annars var det jätte roligt! :)
Tänkte skriva första dagen oxå! :)

Folk tror nog att jag är en person som jag egentligen inte är. Jag vet inte men det känns som om alla tar mig som tuff, elak, vågar de mesta. Men den jag egentligen är faktist en ganska så feg tjej som inte alls är självsäker. Jag vet inte med vilken av mina kompisar jag är mig själv. Jag är aldrig nog nöjd med mig själv.
Ja det var lite kortfattat om mej då :)
Pöss & Kram

Kommentarer
Postat av: hanna

hur gick det med benet? Kan du gå fortfarande?// puss puss

2012-03-04 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0