He dosn't mind...

IFK Ölme <33333333 :))
Hej på er! :)
Idag så har det varit en underbar dag! :D Först 80 min NO (skit tråkigt) sen så hade vi Tyska o vi fick tbx provresultaten! De gick ju hyffsat bra för mig fick 49/59! Riktigt nöjd faktist! :) Sen så åt vi mat o sen skulle vi ha Sv men vi fick håltimme då Cili skulle ha Nationella prov med 9:orna :D Så jäkla chill! Sen hade vi So o sen fick vi gå hem :D så åkte ner med stadsbussen med molly o massa andra roliga personer! Sen gick jag av vid station o vänta på bussen o nu är jag hemma! Det är ju SPORTLOOOV! :D Bästa som finns!
Så på lovet ska de bli bättre uppdatering! :) Så snart kommer pappa hem o lagar lite god mat tills ikväll! Kanske tar o springer en sväng oxå :P
Ha ett bra lov! Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0