17:33 Lördag, Min dag :)


Hej alla glada! :)
Idag har det inte varit en sådan speciell dag, vaknade vid 9 sen gick jag upp och åt frukost. Sen ringer kusinen o frågar min syster om hon vill åka till kusinen. Så då gick jag in i duschen o sen åkte vi till Karlskoga o lämnade syster. Sen så gick pappa och jag runt lite där o sen åkte vi till Max och åt där o sen åkte vi hem. Så här sitter jag hemma o kollar på TV med min älskade pappa :) Blev en bild på Josefines hamster då jag ska mata den och byta vatten åt den i morgon. Han heter Tuffs och är faktist riktigt söt. Men dock så försöker han bita mig när jag ska hålla i honom :/ Men nu ska jag nog titta klart på filmen jag började kolla på igår :) The day after tomorrow! :D Väldigt bra film, har ni inte sett den så tycker jag att ni ska kolla på den :) Hoppas alla får en lika bra kväll som jag ska ha! :) 

Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0